67.965 lest ·
19 svar
68k lest
19 svar
Ytterhjørne med gips
Jeg har kjørt et par ytterhjørner i dagene med biltemas alu-vinkler, 9.90.- for 2.5 m (http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=156462). Fungerte bra, veldig tynne så man må være forsiktig når man håndterer dem, finnes også i plast, litt lettere å håndtere men bygger litt mer.
Haha.. takk! Fant en sånn i garasjen (kjøpte et dødsbo fra en pensjonert snekker) og har i to år lurt på hva det er for et verktøy... men nå vet jeg! Gött!ACME skrev:
Jeg kjøpte hjørner fra byggmax for typ 25 spenn for 2 meter, disse festes med stiftemaskin og hadde en bra kant å sparkle mot, slik at stiftene ikke stikker opp når man sparkler. Synes det funket bra og krevde ingen verktøy for 1k.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 188 innlegg
Til en unge dundrer inn i hjørnet med valgfri leke og hele greia løsner.yens skrev:
Stiftene føles litt svake.
Jeg har sparklet og remset inn 2 hjørner i uken som har gått, et 90 og et 45 graders.
45-graderen sitter fra gulv til tak.
90-hjørnet sitter opp til på en trappinnbygging (så der skal vel ingen leker treffe - får man håpe)
45-graderen sitter fra gulv til tak.
90-hjørnet sitter opp til på en trappinnbygging (så der skal vel ingen leker treffe - får man håpe)
Klikk her for å svare