Hei.
Jeg lurer på om man kan bruke trestendere som ramme og
deretter skru fast gipsplater i rammen for så å pusse hetta.
Er det tillatt fra feiervesenet?
Må man kanskje ha lettbetong, leca eller annet brannsikkert materiale?
Jeg tror ikke det blir så varmt der oppe, eller?
Send gjerne med tips som jeg kan bruke.
Fra en som har gjort nesten alt annet.... 8)
Jeg lurer på om man kan bruke trestendere som ramme og
deretter skru fast gipsplater i rammen for så å pusse hetta.
Er det tillatt fra feiervesenet?
Må man kanskje ha lettbetong, leca eller annet brannsikkert materiale?
Jeg tror ikke det blir så varmt der oppe, eller?
Send gjerne med tips som jeg kan bruke.
Fra en som har gjort nesten alt annet.... 8)
En tidligere tråd 
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1121720858;start=3#3
Tregjelder er vel ikke det beste, og vanlige gipsskiver "tørker ut" av varmen.
Ja, varmt blir det, ganske kraftig også :
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1121720858;start=3#3
Tregjelder er vel ikke det beste, og vanlige gipsskiver "tørker ut" av varmen.
Ja, varmt blir det, ganske kraftig også :
Tror ikke at det er noen høydare, jeg må f.eks. plukke ned et kjøkkenskap som sitter mot murstocken om jeg skal få fyre i ovnen... :-/
Det beste er nok å ringe feieren din og spørre.. De kan være ganske gretne når det gjelder sånt.., men jeg antar at det skulle gå bra å bygge i lettbetong eller noe lignende...
Les tråden litt lenger ned om panel på murstock..
Det beste er nok å ringe feieren din og spørre.. De kan være ganske gretne når det gjelder sånt.., men jeg antar at det skulle gå bra å bygge i lettbetong eller noe lignende...
Les tråden litt lenger ned om panel på murstock..
Klikk her for å svare