Hei.
Jeg lurer på om man kan bruke trestendere som ramme og
deretter skru fast gipsplater i rammen for så å pusse hetta.
Er det tillatt fra feiervesenet?
Må man kanskje ha lettbetong, leca eller annet brannsikkert materiale?
Jeg tror ikke det blir så varmt der oppe, eller?

Send gjerne med tips som jeg kan bruke.

Fra en som har gjort nesten alt annet.... 8)
 
Tror ikke at det er noen høydare, jeg må f.eks. plukke ned et kjøkkenskap som sitter mot murstocken om jeg skal få fyre i ovnen... :-/
Det beste er nok å ringe feieren din og spørre.. De kan være ganske gretne når det gjelder sånt.., men jeg antar at det skulle gå bra å bygge i lettbetong eller noe lignende...
Les tråden litt lenger ned om panel på murstock..
 
OKEY. Det du skrev Bleppe om å ta ned noe skap på veggen for å få fyr, hvordan er det da egentlig med
tilstøtende vegger, for en murpipe står sjelden helt alene, hvordan fungerer det????
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.