Ang. pappremser (eller fiberstrimler) på ikke-forsenkede skjøter.

Det blir bra, man ser ingen bulk. Jeg har da brukt en skikkelig bred sparkel på siste sparkling, og kjørt den på begge sider slik at man får en sparkelstrimmel som er 20-30 cm bred på hver side. Direkte etter sparkling synes det en svak "ås" midt over remsen. Men etter lett sliping blir det jevnt og man ser ikke noen bulk.
 
  • Liker
laui
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.