Bruk definitivt remse!! Jeg holder på å renovere et hus der den forrige eieren har satt opp en hel masse vegg-gips og man ser direkte hvor han har satt remser og hvor han har "glemt". På de stedene hvor det ikke er remser har sparkelen sprukket og det ser rett og slett for jævlig ut!
/Kristian
/Kristian
Hei.
Skal du tapetsere og ikke har altfor store flater, ville jeg kjøpt husfix. Man blir gal av sparkel som synker sammen. Det kanskje er jeg som er dårlig på å sparkle, men det spiller ingen rolle hvor nøyaktig og nøye jeg er, så dukker det alltid opp en eller annen liten skygge. Husfix er forholdsvis dyrt, men man trenger bare å legge på en gang, for det krymper ikke.
Det finnes jo morsommere ting å bruke tiden på.
Skal du tapetsere og ikke har altfor store flater, ville jeg kjøpt husfix. Man blir gal av sparkel som synker sammen. Det kanskje er jeg som er dårlig på å sparkle, men det spiller ingen rolle hvor nøyaktig og nøye jeg er, så dukker det alltid opp en eller annen liten skygge. Husfix er forholdsvis dyrt, men man trenger bare å legge på en gang, for det krymper ikke.
Det finnes jo morsommere ting å bruke tiden på.
Papirremsene er fleksible/elastiske i to retninger. Det passer derfor trehus veldig bra.
Glassfiberremsene er stive i den ene retningen, noe som i beste fall passer når man har en død konstruksjon.
Sjekk her også:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1112126400;start=2#2
Glassfiberremsene er stive i den ene retningen, noe som i beste fall passer når man har en død konstruksjon.
Sjekk her også:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1112126400;start=2#2
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 183 innlegg
Hva er galt med å skru plate bak alle skjøter og hjørner? Det pleier jo å være nok.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 183 innlegg
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg