tahoma skrev:
Ah nei, jeg var kanskje litt uklar. Jeg skal sette opp panelet på veggen men trenger å kappe på lengden (2,45 m) for å tilpasse bredden.
For å delta i klubben merke ord, hvilken retning skal du sette panelet liggende eller??

cecar33 skrev:
For å delta i klubben merke ord, hvilken vei skal du sette panelet liggende eller??
Jeg skal montere panelet stående. Hver panel er 60 cm bred og 245 cm lang. Ettersom veggen der jeg skal sette opp panelet på er 115 cm bred så trenger jeg å kløyve en panel (på lengden, som jeg kaller det) så den blir 55 cm bred.
Håper det ble tydelig :)

Fogsvans kanskje ikke er så dumt forslag heller. Man tenker lett på elektriske verktøy når noe skal snekres. ;)

• Liker
Ericgsson
  • Laddar…
Da forstår jeg spørsmålet bedre. Når du skrev "kapa pärlsoontpanel" så trodde jeg at du mente at du skulle sage av vanlige pärlspontede panelbord så de ble passe lange. Men om det du virkelig skulle gjøre var å kløyve en MDF-plate i 55+5cm så er en sirkelsag med anhold kjempebra.

Men som sagt, hvis det er en eneste panel som skal kløyves og du må lete etter ditt anhold, så går det kanskje raskere med baufilsag allikevel.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.