B BAS #1 Medlem · 2 092 innlegg 12 sep 2003 kl 20:54 BAS Medlem 2.092 innlegg 12 sep 2003 kl 20:54 #1 Hva er det for en mur? Er det muligens en torpargrund? Hvor stor i så fall?
A AndersG #2 Medlem · 2 449 innlegg 15 sep 2003 kl 19:26 AndersG Medlem 2.449 innlegg 15 sep 2003 kl 19:26 #2 Vi har vel 8 i vår kjeller, men det var VVS-planleggeren som tenkte ut dem... 125mm
A AndersG #3 Medlem · 2 449 innlegg 17 sep 2003 kl 15:08 AndersG Medlem 2.449 innlegg 17 sep 2003 kl 15:08 #3 Et vanlig lokk, justerbart. Innsiden av veggen er som utsiden pusset.