Har en eternittventilkanal fra bad (der det sitter en PAX-vifte i dag) opp til skorstein. Har tatt et bilde av hvordan det ser ut ovenfra. Jeg ser at kanalen er litt slitt i kanten og lurer derfor på hvor stort (om noe) problem denne kanalen egentlig er med tanke på asbest? Burde jeg satse på å fjerne kanalen helt eller er det trygt å la den være som den er?

Eternitventilkanal sett ovenfra med noe slitt kant, omgitt av netting, inne i et firkantet rør, mulig asbestbekymring.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.