Hum matten vi vil fjerne er hellimt. Siden det er nederste plan og kaldt på gulvene er planen å legge inn ny heldekkende matte. Den gamle er gammel! Skitten - ja veldig antakelig 
Men er det bedre å la den ligge enn å holde på i materialer vi ikke vet noe om. Hus og antakelig også matten er fra 1981.
Men er det bedre å la den ligge enn å holde på i materialer vi ikke vet noe om. Hus og antakelig også matten er fra 1981.
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Ja, vi andre vet jo enda mindre om materialene i ditt hus.
Men har teppet ligget i 33 år ville jeg også ha fjernet dem, koste hva det koste vil
Det finnes jo alternativer til fastlimte heldekkende tepper.
Enten løse heldekkende tepper, eller bare vanlige tepper,
som ligger løst og som er lettere å rengjøre.
Et teppe trenger jo ikke å gå "wall to wall".
Det er jo ikke så ofte man lister seg langs veggene
Men har teppet ligget i 33 år ville jeg også ha fjernet dem, koste hva det koste vil
Det finnes jo alternativer til fastlimte heldekkende tepper.
Enten løse heldekkende tepper, eller bare vanlige tepper,
som ligger løst og som er lettere å rengjøre.
Et teppe trenger jo ikke å gå "wall to wall".
Det er jo ikke så ofte man lister seg langs veggene
Noen som har fjernet hellimt teppe? Skal man sjekke for helsefarlige stoffer? Les innleggene nedenfor.
Og når det gjelder et forums viten, har jeg selvsagt ingen som helst forhåpninger om å få allvitende svar - men litt tips eller "slik gjorde vi det" er verdsatt, ja, rett og slett et ønske
Og når det gjelder et forums viten, har jeg selvsagt ingen som helst forhåpninger om å få allvitende svar - men litt tips eller "slik gjorde vi det" er verdsatt, ja, rett og slett et ønske
Klikk her for å svare