christinar34 christinar34 skrev:
Vet du/noen om deres vegg fortsatt er bygget på samme måte i dag?
Jeg tror det, men hør etter for sikkerhets skyld, oppdater denne tråden med svaret 😀. Myresjöhus hadde i sine planer å bygge om sin fabrikk slik at de bygger sine yttervegger i henhold til tidsriktig teknisk standard, men vet ikke om og når det blir så.

Sist redigert:
Plupp 405730 skrev:
Ja det hørtes litt saftig ut, jeg regner med at oppsettingen av OSB er ca 2-3 ganger arbeidstiden mot å sette opp gips og dessuten er OSB dyrere enn vanlig gips..
Jo og Myresjö gjør det enkelt på fabrikken, maskiner som kapper til og kapper ut for vinduer etc når alle platene allerede er på plass på veggblokkene, i ett eneste sveip. Så de har nok veldig god avanse på dette tillegget, likt alle andre tillegg de tilbyr.

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
250 synes jeg er helt ok men knapt at de dropper plywood/OSB før gips. Plankehus er best, full kontroll og ikke knuslete bygge
Hei, jeg personlig ville aldri bygge et plankehus, verken mål eller vinkler stemmer og det viktigste av alt, ferdighus bygges innendørs i tørt miljø.
P.S. Jeg vet at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste men jeg foretrekker et hus som er bygget i et tørt miljø og at det er målriktig.

T teuvo tainio skrev:
Hei, jeg personlig ville aldri bygge et stykkevis hus, verken mål eller vinkler stemmer og det viktigste av alt, prefabrikerte hus bygges innendørs i tørr omgivelser.
Ps Jeg vet at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste, men jeg foretrekker et hus som er bygget i tørr omgivelser og at det er målriktig
Så har du uflaks og det regner på monteringsdagen...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.