8.320 lest ·
18 svar
8k lest
18 svar
Veggsystem Myresjöhus
Jeg tror det, men hør etter for sikkerhets skyld, oppdater denne tråden med svaret 😀. Myresjöhus hadde i sine planer å bygge om sin fabrikk slik at de bygger sine yttervegger i henhold til tidsriktig teknisk standard, men vet ikke om og når det blir så.christinar34 skrev:
Sist redigert:
Jo og Myresjö gjør det enkelt på fabrikken, maskiner som kapper til og kapper ut for vinduer etc når alle platene allerede er på plass på veggblokkene, i ett eneste sveip. Så de har nok veldig god avanse på dette tillegget, likt alle andre tillegg de tilbyr.Plupp 405730 skrev:
Hei, jeg personlig ville aldri bygge et plankehus, verken mål eller vinkler stemmer og det viktigste av alt, ferdighus bygges innendørs i tørt miljø.Jonatan79 skrev:
P.S. Jeg vet at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste men jeg foretrekker et hus som er bygget i et tørt miljø og at det er målriktig.
Så har du uflaks og det regner på monteringsdagen...T teuvo tainio skrev:Hei, jeg personlig ville aldri bygge et stykkevis hus, verken mål eller vinkler stemmer og det viktigste av alt, prefabrikerte hus bygges innendørs i tørr omgivelser.
Ps Jeg vet at mål/vinkler på et hus ikke har så stor betydning for de fleste, men jeg foretrekker et hus som er bygget i tørr omgivelser og at det er målriktig
Klikk her for å svare