P
Tror dere det holder om jeg setter en kryssfinerplate i to bjelker utenpå gipsveggen og deretter alt i kryssfinerplaten?

• Liker
FreQa
  • Laddar…
Thomas59
Det veggfestet fra Kjell, i tidligere innlegg, trenger du ingen plate bak. Holder uten problemer med 4 stk Toggler. Med god margin.

• Liker
Okarlsson
  • Laddar…
Tegge skrev:
Tror dere det holder om jeg setter en kryssfinerplate i to lekter utenpå gipsveggen og deretter alt i kryssfinerplaten?
Ja. Med ditt gamle feste altså.

• Liker
FreQa
  • Laddar…
P
Okarlsson Okarlsson skrev:
Japp. Med ditt gamla fäste alltså.
Perfekt. Om jeg merker at festet begynner å bli løst, så løser jeg problemet med en plywood skive.

P
Thomas59 Thomas59 skrev:
Det veggfeste fra Kjell, i tidligere innlegg, trenger du ingen plate bak. Holder uten problem med 4 stk Toggler. Med god margin.
Okei.

Tegge skrev:
eller er det noe å bekymre seg for?
Orker ikke analysere hvorfor du over-analyserer det du anasylerar men om man hadde analysert det du angriper i tekst på det du analyserar i tekst på dette analyserende innlegget så hadde jeg ur et analyserende perspektiv analysert lurer på hvorfor du analt anasylerar så inn i h*lvete mye. Er du ingeniør? Slutt å overanalsyrere og bare prøv? Går det så går det men det kommer du nok aldri til å tørre å prøve likevel (i all velmening, jeg mener ikke å være vrang). På ordentlig.

Tegge skrev:
Takk Carl-Jo-han.
Værsågod Tegge :)

P
C Carl-Jo-han skrev:
Vær så god Tegge :)
Jeg er analytiker

• Haha
FreQa
  • Laddar…
Tegge skrev:
Jeg er analytiker
Joda, det merkes. Prøv å slippe tøylene og være praktisk en gang. Det er ganske befriende. Men alle er ikke lagt den veien, så jeg kan forstå at det kan være vanskelig. Selv er jeg stikk motsatt. Blir lett gal på folk som over-analyserer.

P
C Carl-Jo-han skrev:
Jo takk det merkes. Prøv å slippe tøylene og være praktisk en gang. Det er ganske befriende. Men alle er ikke lagt den veien så jeg kan forstå at det kan være vanskelig. Selv er jeg motsatt. Blir lett gal av folk som over-analyserer.
Jeg er, ikke hjemme. Ikke på plass. Kan ikke gjøre noe med det, forstår du?

Tegge skrev:
Jeg er, ikke hjemme. Ikke på plass. Kan ikke gjøre noe med det, forstår du
Ok. Så hvem er hjemme
Tegge skrev:
Jeg er, ikke hjemme. Ikke på plass. Kan ikke gjøre noe med det, forstår du
Ok. Føler du at det føles vanskelig for deg, at du ikke kan gjøre noe med det?

P
:crysmile:
C Carl-Jo-han skrev:
Ok. Så hvem er hjemme

Ok. Føler du at det føles tungt for deg, at du ikke kan gjøre noe med det?

C Carl-Jo-han skrev:
Ok. Så hvem er hjemme

Ok. Føler du at det føles tungt for deg, at du ikke kan gjøre noe med det?
”Så hvem er hjemme?” Hvorfor vil du vite det :crysmile: dette er et byggforum? Jeg er fornøyd med alle kloke svar jeg får og dette får bli det siste innlegget på denne tråden. Takk så mye for hjelpen.

Fikk du opp skjermen på veggen? *nysgjerrig

• Liker
Papphammar666
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.