Var og kjøpte et knippe vangstycken fra byggmax.
Når jeg skulle begynne å montere disse merket jeg at både trinnhøyden og trinndybden varierer på i prinsippet alle. Er det vanlig forekommende at det er slik?
Blir iallfall vanskelig å bygge en trapp i vater og lodd med disse.
Når jeg skulle begynne å montere disse merket jeg at både trinnhøyden og trinndybden varierer på i prinsippet alle. Er det vanlig forekommende at det er slik?
Blir iallfall vanskelig å bygge en trapp i vater og lodd med disse.
Hvor mye skiller det?J JF. skrev:
Det var jo litt forskjell, jg kjøpte mine på Bauhaus og de var plettfrieJ JF. skrev:
Var på Byggmax i går og kjøpte gipsplater, utrolig dårlig merking av priser og jeg skulle ha plater for 64,95 stk. men selgeren påsto at jeg hadde tatt plater som kostet 78,65 stk. Måtte kjempe for at jeg hadde rett. Til overmål ville han også se gjennom bilen. Det vil ta lang tid før jeg setter min fot der igjen.
Ja, det er ingen høydare å handle der, men noen ganger hender det at jeg handler der likevel.Grizzlybjörnen123 skrev:
Var på Byggmax i går og kjøpte gipsplater, veldig dårlig merking av priser og jeg skulle ha plater for 64,95 stk. men selgeren påsto at jeg hadde tatt plater som kostet 78,65 stk. Måtte kjempe for at jeg hadde rett. Til overmål ville han også se gjennom bilen min. Det vil ta lang tid før jeg setter min fot der igjen.
Ja, både på Byggmax og Bauhaus vil de gjøre en husransakelse på bilen når man skal dra derfra.
Aldri når jeg er på Bauhaus Sickla eller ByggMax Gustavsberg. Kanskje er det forskjellig avhengig av butikk?J JF. skrev:
Det er en kjempestor forskjell på byggmax i Eskilstuna og Byggmax i Västerås.
Butikken i Eskilstuna setter jeg ikke min fot i igjen. Maken til snorkete personale som gjør alt bortsett fra jobben sin. Røyking går alltid først er deres slagord. Alltid tomt i kassa de siste gangene jeg har vært der med unødvendig venting.
Byggmax Västerås derimot er milevis foran i deres tankegang med kunder, men også orden og ryddighet i butikken.
Dog handler jeg mest på Beijer Eskilstuna, men det er vanskeligere i helgene der...
Beijers internettbutikk+plukkeservice er kjempebra og gratis. Bare melde sin ankomst, kjøre inn hengeren og få det lastet. 10% rabatt via Villaeierne og det medlemskapet fikk jeg gratis i to år av strømleverandøren.
Anbefales!
Butikken i Eskilstuna setter jeg ikke min fot i igjen. Maken til snorkete personale som gjør alt bortsett fra jobben sin. Røyking går alltid først er deres slagord. Alltid tomt i kassa de siste gangene jeg har vært der med unødvendig venting.
Byggmax Västerås derimot er milevis foran i deres tankegang med kunder, men også orden og ryddighet i butikken.
Dog handler jeg mest på Beijer Eskilstuna, men det er vanskeligere i helgene der...
Beijers internettbutikk+plukkeservice er kjempebra og gratis. Bare melde sin ankomst, kjøre inn hengeren og få det lastet. 10% rabatt via Villaeierne og det medlemskapet fikk jeg gratis i to år av strømleverandøren.
Anbefales!
Klikk her for å svare