Jeg har flytavretting som har gått ut på dato. Jeg har brukt det denne uken, og det herder sakte, men når det først tørker, er det hardt. Jeg har lest at når de går ut på dato, forsvinner en substans som gjør at de herder.

Min tanke er derfor å blande en gammel med en ny for å få ut litt mer av den herdende substansen i den totale massen. Så vet jeg ikke om det herdet sakte fordi jeg hadde feil mengde vann eller blandet dårlig osv. Det var bare flekkvis det ikke herdet.

Noen som har prøvd dette?

AXS
Hvor mye er det? Er det bare noen sekker ville jeg ikke ha tatt sjansen hvis det er til bad eller andre litt viktigere ting.

Er det større mengder ville jeg brukt det til noe uviktig eller kjørt noen tester med 10-50% nytt.

Det er 20 sekker så det føles kjedelig å måtte kjøpe 20 nye. Jeg tenkte heller å kjøpe 10 nye og blande det ut med.

Sparkelen er i dag steinhard og hvis det bare er tørketiden som er problemet er det verdt det for å
slippe å betale 5000 til på ny sparkel.

AXS
Kjør på!

Skal du legge matte på? For når jeg brukte en sparkel som hadde vært åpnet for lenge så forsvant ikke fuktigheten så raskt som det pleier.

• Liker
stake
  • Laddar…
Flyte inn gulvvarme og ha tregulv på: D Men det er ingen stress å få på gulvet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.