Bygger garasje og kommer ikke til å rekke panelet på utsiden. Har satt opp utegips som ifølge opplysninger skal tåle en vinter uten å være dekket av panel. Nå er min vurdering: det ser jo ikke så pent ut med gipsveggene. Vurderer å rulle over dem med rød maling. Høres dette fornuftig ut eller er det til mer skade enn nytte?
 
Det høres ut som penger ut av vinduet - det gjør ingen nytte bortsett fra å gi dere selv sinnsro....:=)

Det man muligens kan tenke på er å sørge for at malingen man bruker ikke løser opp limet i gipsen - det pleier jo å gå bra, men det skader ikke å sjekke.

For øvrig har jeg lagt merke til at den grønne utendørsgipsen matcher Alcros Djurgårdsgrønne farge som jeg har på lister etc.....
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.