Kjøpte en utegips for mye på byggmax.

Noen som vet om de tar disse i retur?

Prøvde å sende et spørsmål til dem, men fikk et standardsvar tilbake som ikke hjalp.

Kanskje enklest å bare dra dit og se.

En plate? Gi bort den eller del den og legg den i en søppelsekk så du lett kan ta den til gjenvinningsstasjon en gang når du skal dit, tid og bilkostnad vil gjøre det unødvendig kostbart å dra tilbake til kjøpsstedet for en plate.

• Liker
Lilllen og 1 annen
  • Laddar…
F fribygg skrev:
En plate?
Gi bort den eller del den og stopp den i en søppelsekk så du lett kan ta den til gjenvinningsstasjonen en gang når du skal dit, tid og bilkostnad vil nok gjøre det unødvendig dyrt å dra tilbake til innkjøpsstedet for en plate.
Jo, sant. Bare en plate. Men den koster 199:-

Ingen kostnad i sammenhengen.

Men om jeg uansett skal dit?

Legg den ut som gis bort på Blocket, eller sett den ved innkjørselen til tomten når det er fint vær, med en lapp at den gis bort. Kanskje kontakte nabosamarbeid eller lignende og høre om noen har behov for den?

nimhed nimhed skrev:
Jo, sant. Bare en skive. Men den koster 199:-

Ja, om du uansett skal dit så, men er kanskje risiko for at den får skader av fastspenning eller hvordan du nå skal frakte den?

nimhed nimhed skrev:
Jo, sant. Bare en skive. Men den koster 199:-

Om du skal dit må du sørge for at personalet ser og noterer at du har en skive på før du kjører innenfor bommene, ellers risikerer du kanskje å måtte betale for den igjen.

• Liker
Snailman og 1 annen
  • Laddar…
Ingen problem i det hele tatt å returnere!

• Liker
mexitegel og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.