H
Hei,

Planlegger å bygge et terrassegulv på balkongen (leiebolig), men lurer på om jeg skal ha noe beskyttende under. Det er betongplate.
Har søkt en del og kan ikke finne noe konkret. Aner at dette ikke trengs, men tenker akkurat om gulvet skal oljes mm så blir ikke betongplaten så pen etterpå.

Noen som har noen anbefalinger?
 
Hvorfor skal du olje?
 
H
Vedlikehold? =)
Men det trengs kanskje ikke i det hele tatt? Dette blir mitt første terrasseprosjekt =)
 

Beste svar

Nei, det trengs ikke.
 
H
raveper raveper skrev:
Nei det trengs ikke.
Kalas =)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.