Hei,
Planlegger å bygge et terrassegulv på balkongen (leiebolig), men lurer på om jeg skal ha noe beskyttende under. Det er betongplate.
Har søkt en del og kan ikke finne noe konkret. Aner at dette ikke trengs, men tenker akkurat om gulvet skal oljes mm så blir ikke betongplaten så pen etterpå.
Noen som har noen anbefalinger?
Planlegger å bygge et terrassegulv på balkongen (leiebolig), men lurer på om jeg skal ha noe beskyttende under. Det er betongplate.
Har søkt en del og kan ikke finne noe konkret. Aner at dette ikke trengs, men tenker akkurat om gulvet skal oljes mm så blir ikke betongplaten så pen etterpå.
Noen som har noen anbefalinger?
Klikk her for å svare