Skal sette dekortegl av ekte stein og har slisset opp skikkelig og satt en OSB-plate. Det blir ca 1x3m (b x h) dekortegl, og i resten av rommet blir det OSB, gips, vev og maling. Vurderer litt på hva som er mest passende å ha bak dekorteglet for best vedheft og robusthet i konstruksjonen. Det er solid dekortegl i steinmateriale, så det veier en del. Holder det med gips, primer og flislim, eller skal jeg sette vev på gipsen også som en ekstra armering? Eller skal jeg velge annet materiale enn gips?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.