En vanlig løsning på den tiden. Kanskje ligger dreneringen litt vel høyt opp.M Majoda skrev:
ok takk for svar!fahlis skrev:
Jeg funderer litt rundt det med impregneringen, om de betyr at det må være det der middelet som ble forbudt senere? Eller byttet de til noe annet rett etter de ble forbudt liksom. Eller var det da man helt sluttet med trykkede bjelker?
Klikk her for å svare
