Jeg er ute etter litt råd. Når jeg kjøpte huset for ca 17 år siden, tipset inspektøren meg om at det nok var på tide å fuge om skorsteinen. Jeg hadde tenkt at det skulle gjøres i år (… bedre sent enn aldri). Men når jeg kjenner på fugene, er de stabile og ingen tendens til å smuldre. Den har stått siden huset ble bygget i 1953 så vidt jeg vet. Bør noe gjøres, eller er det bedre å la den være i fred?
Frese ut og reparere med KC-c mørtel? Hvor dypt bør jeg frese? Fugene som sitter nå føles ganske harde så jeg tenker at det er mer sement enn vanlig (?).
Klikk her for å svare








