Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
Alle mine uthusdører har fas-spont på utsiden, blir tett iom sponten og "pent" med V-fasningen.
Svart er pent.
Protte
Men ytterpanel går nok bra det også, blir jo ventilert om man ikke ribber springene.
Svart er pent.
Protte
Men ytterpanel går nok bra det også, blir jo ventilert om man ikke ribber springene.
Ok Protte, nå vurderer jeg å skru sammen dette. Hva anbefaler du for skruer til dette? Tykkelsen blir ytterpanel 22mm + regel på innsiden 45 mm eller 50 tykke (har egne med tummått), altså 67mm eller 72 mm total tykkelse.prototypen skrev:
Sist redigert:
Tuller duA ArneTW skrev:
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
En uthusdør er vel 1-1,5 meter bred, alle mine er laget med en 1 tomme 5 som "stendere" og en 2 tomme 5 på hengsel-siden og 19 mm fasfals, blir jo litt nettere.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
Jeg bruker gipsskrue til veldig mye i dette tilfellet 40 mmTallsan skrev:
Protte
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
Så skråstiveren ikke skal skli på den vannrette........
Protte
Protte
Klikk her for å svare

