Vurderer å sette trebjelker som dekorasjon i peisestuas innertak for å gjøre det litt mer koselig. Bjelkene skal være mørkebrune og mellom dem skal taket være hvitt.

Trenger tips og innspill på hvordan man får det pent. Materiale, dimensjon, innfesting mm.
Jeg har hvitt betongtak i dag.
 
Finnes i celleplast.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.