Fornøyd skal du være. Kjempfint resultat. Jeg skal selv gjøre en lignende trappesrenovering innen kort tid. Så bare ikke grunnen til å kalle andre måter å gjøre det på for juks. Det er vel opp til enhver å selv velge hvordan man vil ha trappen sin?
Nja TS tenkte å lime et teppe oppå den gamle, og det er vel ikke noe særlig.
Så har jeg sett de som har malt den gamle furutrappen sin og hvordan de ser ut etter en stund når malingen er slitt bort på trinnene.
Men ok, juks var kanskje litt for mye for det finnes de som gjør et skikkelig arbeid.
Vi hadde tidligere vurdert å slipe ned trappen vår og lakkere den igjen, men etter noen år med stor hund var det ganske dype spor etter klørne når hunden var i underetasjen og det ringte på døren i overetasjen.
Derfor liker jeg veldig godt de solide platene (8 mm tykke) som dessuten var bedre med tanke på sklifare.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.