Har montert eiketrapper i huset med hjelp av en snekker (timeansatt kompis) i mitt hus
Nå når trappen sitter på plass med MYE bryderi viser det seg at trappen er 22 mm for høy :mad::mad::mad:
Satans trappprodusent :mad:
Jeg kan ikke justere høyden på øvre delen av trappen med mer enn at jeg hever hele gulvet oppe med 22 mm, dessverre ikke et alternativ, er redd for takhøyden

Noen som har en smart idé om hvordan man kapper av trappen på beina nede med så lite trøbbel som mulig (45 mm eiketrappe, tung som faaan)

Litt bilder hadde vært bra. Vet ikke helt hvordan den er montert etc i dag. Men kan tenke meg at det går å løse ved at du løfter opp hele trappen med noe under det nederste trinnet og så sager av trappen med multimaster. Da kan du antakelig løse det på stedet. Første trinnet vil kanskje føles litt lavt dog...

er det trapptilvirkeren som har gjort feil lurer jeg på hvorfor du bryr deg? Ring dem og be dem fikse det umiddelbart.
Om det er du som har gitt feil mål så ignorer mitt innlegg

Alternativt kapper du den 11 mm der nede og skjuler de gjenværende elleve med en gulvlist der oppe.

Men som styrman1 sa, har produsenten gjort feil, da er det hans problem å rette opp det.

Jeg heiste opp trappen i begge ender igjen en halv meter, kappet deretter med sirkelsagen.
Ble vel greit rett/pent
Trappeprodusenten ville nok ha svart, send tilbake trappen så fikser vi riktig høyde:rolleyes:

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.