På bilder man googler frem ser man aldri hvordan trinnene (i åpne trapper) ser ut underfra når man har renovert med slike trinnsett som finnes.
I mitt tilfelle, der de gamle trinnene ikke er parallelle i fram- og bakkant, vil det bli gliper. Eller?
Noen idé om hvordan få det pent?
I mitt tilfelle, der de gamle trinnene ikke er parallelle i fram- og bakkant, vil det bli gliper. Eller?
Noen idé om hvordan få det pent?
Det var jo det jeg ikke har. Foran og bak er ikke parallelle. Selv om de var det, er det vel nesten alltid en liten avrunding på trappetrinnene så det blir glippe uansett. I mitt tilfelle større glippe. Hvorfor finner jeg ingen bilder av en renovert trapp tatt nedenfra?Stefan N skrev:
Mener du at trinnet er kileformet? Jeg har satt stepkit i min åpne u-trapp. Det ble topp synes jeg. Originaltrinnene har en liten runding, så det blir en liten glippe der. Men ingenting som plager meg.
Det var et par kvelders jobb med senkesagen, men det gjorde en utrolig forskjell å gå fra slitt furutrappe til ny fin oljet eik.
Det var et par kvelders jobb med senkesagen, men det gjorde en utrolig forskjell å gå fra slitt furutrappe til ny fin oljet eik.
Klikk her for å svare