Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Har du trinn så er det vel best å dra opp tettesjiktet. Sett karmen direkte hvis du har den?
Nei har ikke kjøpt noe av dette enda men det skal jo uansett skaffes så det er jo like greit å gjøre det nå isf.

Da begynner vi snart å komme til spørsmålet om hvilken type tettesjikt som anbefales? Hvilket er best? Hvilket er mest lettarbeidet?

En gjennomføring for toalett. Det er det eneste.

• Råbygging av et rom med gulvfliser, en halvferdig vegg av trepanel og et vindu. Gjennomføring til toalett synlig.
  • Byggområde med støvsuger, verktøy, rør og materialer i et lite rom. Klar for installasjon av toalett og ny veggkonstruksjon.
Så da begynner det å nærme seg.

Men hvordan lager man oppbrett rundt avløpet? Er det mansjetten som limes som blir oppbrettet? For å få opp duken på dito blir jo umulig. Eller?

• Gulv med grå membran, avløpsmansjett og verktøy rundt, forberedt til oppvikling rundt avløp.
Det er manchetten som er oppbrettet.

• Liker
Dr Benz
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Det er manchetten som er oppbretten.
Rått. Som jeg mistenkte, men ville være sikker nå før jeg gjør noe dumt.
Takk.

K Kontoristen7 skrev:
Har du lest monteringsanvisningene for ditt system?
Typ: [lenke]
Ja noen ganger. Og leste igjen men jeg synes ikke det helt besvarer spørsmålet om akkurat avløpet.

Jeg har også tidligere lest at oppbretten skal være 50mm men jeg kan ha misforstått. Det gjelder kanskje veggene? For jeg kan ikke se at man skulle kunne få til 50 rundt røret. Om det nå er så…

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.