Jeg holder på å freshe opp trappen og skulle gjerne gjøre noe med stumpen (se bilde). Når man står i gangen ser det nesten ut som det er et hull i gulvet
Veggen og trapperekkverket var tidligere brunt, men vi har malt det hvitt som dere ser på bildet. Jeg hadde litt svart maling til overs så jeg testet å male håndløperen og rekkestangen i svart. Jenta mi synes det ser forferdelig ut og vil ha alt i hvitt, mens jeg som halvt fargeblind synes det ser fint ut

, hva synes dere? Hvordan ville dere gjort det?