Jeg holder på å freshe opp trappen og skulle gjerne gjøre noe med stumpen (se bilde). Når man står i gangen ser det nesten ut som det er et hull i gulvet:(

Veggen og trapperekkverket var tidligere brunt, men vi har malt det hvitt som dere ser på bildet. Jeg hadde litt svart maling til overs så jeg testet å male håndløperen og rekkestangen i svart. Jenta mi synes det ser forferdelig ut og vil ha alt i hvitt, mens jeg som halvt fargeblind synes det ser fint ut:), hva synes dere? Hvordan ville dere gjort det?
 
  • Trapp med hvite vegger og rekkverk, svart håndlist og rekkestang. Små lys på hvert trinn lyser opp nedover trappen. Utsikt fra hallen.
  • Hvitt trapprekkverk med svart håndlist, en grønn plante til venstre og parkettgulv. Veggen er nymalt hvit.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.