Hei,

Er det noen som har et godt tips på hvordan man på best mulig måte kan tette mellom garasjeplaten og innerveggene?

I garasjen har jeg ingen sluk, og når snøen smelter fra bilen så glir vannet inn under veggene. ???

Takk

Har du ingen syltetetting? ???

Jo, jeg har svillsperre under svillen.

Men det er vannet innenfra jeg er bekymret for. Jeg har gipsplater på innerveggene og de går jo helt ned til gulvet, og de suger til seg ganske mye.

Noen som vet om det finnes noe sementlignende materiale som er "vanntett"??? Da kunne jeg lagt det mellom gulvet og veggene så vannet ikke ligger mot gipsplatene.

ClasseClas
Er det ikke bedre å frese et antall spor - med fall - i betongplaten á la solfjær med et utløp/kanal ved portåpningen?

Flytter til byggmatrial og byggteknikk

En løsning kan jo være å investere i en fein eller en kopi, legge en distanse på platen og kappe av gipset, ta en univarsfog og fuge sprekken du skaper når du kapper gipset en 5-10 mm.

Da vil ikke gipset stå på betongen, samt at du får i det minste en form for beskyttelse.

Gjør det samme som man gjør på et baderom... dvs sett opp en fuktsperre. Din trenger ikke være mer enn rundt 10-15 cm opp på veggen. Jeg hadde deretter lagt fliser i garasjen. Det blir pent, billig og lettstelt.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.