16.255 lest ·
19 svar
16k lest
19 svar
Teglfasaden raste =(
Sjekket med forsikringsselskapet, men for "plutselig, uforutsett hendelse" krevdes en tilleggsforsikring som jeg ikke hadde på huset.Niclas Jonsson skrev:
Tanken har vært der, men det blir å sette opp tegl likevel. Synes det er pent, og når jeg har forsterket underlaget, bør det være vedlikeholdsfritt i de 40 årene jeg har tenkt å bo i huset.haavard skrev:
Nå gjelder det å få tak i en murer før det blir altfor kaldt. Sommeren fikk en plutselig slutt.
Medlem
· Västra Götalands Län
· 529 innlegg
ellers kan du pusse huset på en aqua panel etter du har etterisolert.
Det hadde jeg gjort
Det hadde jeg gjort
Klikk her for å svare