R
løst

Sist redigert:
Det var jo bra.

Men i allmennutdannende hensikt er det hyggelig om man får informasjon om både problemet og løsningen. Kanskje noen andre får samme problem og kan lære seg hvordan man løser det.

Diagram av tre trinn for å lage en knute med et tau, viser detaljerte steg i prosessen.

? :)

R
yepp, kom på akkurat det at jeg knytter en løkke i hver ende på tauet para i stedet for å ha metalløyer.

Da ble det vel en pålestikk :)
Bilde av en trinn-for-trinn-guide for å knyte en pålestikk knute med illustrasjoner av tau i tre stadier av knuten.

Roland112 skrev:
yepp, kom på akkurat det at jeg knyter en løkke I hver ende på repet para i stedet for å ha metalløglor.
Bra at du svarte igjen. Man blir litt bekymret når noen spør hvordan man knyter en løkke på et tau, umiddelbart sletter sitt spørsmål og deretter ikke skriver flere innlegg.

Roland112 skrev:
løst
Korket.

Edit: For du tror vel ikke at dette forumet er til for å hjelpe deg med dine problemer?
Det er faktisk til for at andre også skal kunne lære noe.

Sist redigert:
R
jeg skulle bare ha en løkke på tau for å holde søppelkassene mine på plass så de ikke velter når det blåser. :thumbup:

Fusionknots.com og igkt.net. Det de ikke vet om knuter på de stedene er ikke verdt å vite.

• Liker
kuwi og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.