Dere som har furupanel i taket, hvilken bredde på bordene har dere valgt og hvor har dere kjøpt dem? Finnes det kvalitetssforskjeller? :P
 
Vi har 120 mm takpanel kjøpt på Beijer byggevare.
Finnes sikkert kvalitetsforskjeller... ;)
 
Vi kjøpte en omgang 22x95 perlestaff til underetasjen på Lissmasågen og en omgang 18x95 perlestaff til overetasjen fra AKB.
AKBs virke var bedre. Utrolig med tanke på at det var mye billigere.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.