Jeg pleier å skyte i klammer i tak, men skulle hatt 60 mm minst og det fantes ikke og ikke tok pistolen min så lange heller.
 
T
Stabel av paneler stablet mot en vegg, med en katt som ligger på en stol ved siden av.

Panel innkjøpt.

Så klammer er det som anbefales?
Da må jeg utvide verktøysamlingen min :D
Holder Biltemas lille kompressor?
 
Tobias Knutsson skrev:
Da må jeg utvide verktøysamlingen min :D
Holder Biltemas lille kompressor?
Feigt å ikke satse på noe større, nå når du har sjansen! :D
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.