Det skjer om man trykker remsen i et for tynt lag sparkel, ikke sant?K kniv skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 414 innlegg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7.414 innlegg
Som total amatør har jeg lært at første strøk maling kun er for å vise hvor jeg har gått glipp av med sparklingen, andre strøk er for å vise de mindre feilene og ujevnhetene jeg har gått glipp av og først når jeg kommer til tredje strøk forventer jeg at jeg ikke trenger å sparkle og slipe før fjerde strøk, men det er ikke hver gang jeg lykkes med det heller.
Poenget mitt er at det bare er å fortsette å jobbe til du er fornøyd med resultatet. Profesjonelle koster mye men får det bra med en gang (som oftest) mens vi litt mindre begavede/erfarne må sløse litt mer maling, sparkel og papir før det blir bra
Poenget mitt er at det bare er å fortsette å jobbe til du er fornøyd med resultatet. Profesjonelle koster mye men får det bra med en gang (som oftest) mens vi litt mindre begavede/erfarne må sløse litt mer maling, sparkel og papir før det blir bra
Klikk her for å svare




