Jeg så på et hus fra tidlig 70-tall i dag som har et betongdekke mellom kjelleren og etasjen. Var det vanlig at rørledningene for varme og vv/kv ble støpt inn i betongen på den tiden? Hva gjør man om de går i stykker?
 
Ja, det var vanlig og er vanlig. Bare å bile frem eller trekke nye synlig
 
  • Liker
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.