T Thomas_Blekinge #1 Medlem · Blekinge · 12 224 innlegg 12 feb 2024 kl 18:50 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12.224 innlegg 12 feb 2024 kl 18:50 #1 Jeg så på et hus fra tidlig 70-tall i dag som har et betongdekke mellom kjelleren og etasjen. Var det vanlig at rørledningene for varme og vv/kv ble støpt inn i betongen på den tiden? Hva gjør man om de går i stykker?
Jeg så på et hus fra tidlig 70-tall i dag som har et betongdekke mellom kjelleren og etasjen. Var det vanlig at rørledningene for varme og vv/kv ble støpt inn i betongen på den tiden? Hva gjør man om de går i stykker?
Matti_75 #2 Bygningsveteran · Örebro · 5 094 innlegg 12 feb 2024 kl 18:52 Matti_75 Bygningsveteran Örebro 5.094 innlegg 12 feb 2024 kl 18:52 #2 Ja, det var vanlig og er vanlig. Bare å bile frem eller trekke nye synlig