Hei. Tok bort en karm som var inn til fyrrommet i kjelleren. Den var støpt inn i gulvet. Så fikk et ganske stort hull. Hvordan støper jeg igjen dette enklest? Det var veldig tørt og fint. Så ser det ut som de har støpt inn, som vist på bildet, lister for å sette rammen på. De ser veldig fine ut. Lengst til venstre på bildet. En på hver side finnes.

Hul i betonggulv etter at en dørkarm er fjernet, omgitt av betongrester og støv.
 
Kjør grovbetong og fyll igjen samt forsøk å jevne så mye det går.
 
Eller finbetong når det er så lite. Børste, støvsuge og forvatne litt lett.
 
  • Liker
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Skjær av kantene litt så blir det ikke så mye arr der det nye møter det gamle.
Så er finbetong riktig for den dybden som ovenstående sa.
Konverter til desimeter når du måler så får du frem volumet i Liter. Man regner ca 11 liter per sekk så vet du hvor mye du trenger å kjøpe.
 
  • Liker
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.