Hei. Tok bort en karm som var inn til fyrrommet i kjelleren. Den var støpt inn i gulvet. Så fikk et ganske stort hull. Hvordan støper jeg igjen dette enklest? Det var veldig tørt og fint. Så ser det ut som de har støpt inn, som vist på bildet, lister for å sette rammen på. De ser veldig fine ut. Lengst til venstre på bildet. En på hver side finnes.
Skjær av kantene litt så blir det ikke så mye arr der det nye møter det gamle.
Så er finbetong riktig for den dybden som ovenstående sa.
Konverter til desimeter når du måler så får du frem volumet i Liter. Man regner ca 11 liter per sekk så vet du hvor mye du trenger å kjøpe.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.