Holder på med et nybygg der det var planlagt et cellplastsystem med STOpuss på. Etter mye etterforskning har jeg nå forstått at dette er et system som definitivt er på vei ut, mange hus som er et par år gamle har nå store problemer med fukt og muggproblemer i ytterveggene. Til tross for en høyere pris har vi nå bestemt oss for å bytte til STOs Ventec, dette er et system som bygger på en separat forblending.

Skriver dette som en generell opplysning da mange kanskje vurderer å kjøpe en fasade med cellplastbasis.
 
Finnes en annen variant som jeg vet at visse husleverandører bytter til:
http://www.combimix.se/documents/00082.pdf

Denne føles klart mer robust og med et solid lag puss på en godt forankret cellplast uten lim.

Noen som har erfaringer med dette??
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.