Enda et spørsmål til deg ByggmesterBob, hvorfor gipsstpuss?
Vi bor også i et steinhus med pussete innervegger, men med vanlig kalksement på veggene. Alle våre innervegger er lecavegger.
Ytterveggene er også murt med leca, en bærende innervegg med 15 cm blokk deretter 12 cm isopor og fasade med 9 cm leca.
Vi er svært fornøyde med resultatet, skal bare bli ferdige en gang...
Kan legge til at vi bodde hjemme hos foreldrene våre en tid under byggingen, sug på den...