Så det rakk med å klippe inn en 4" spiker i lecat?
 
Så langt har det ikke skjedd noe i det hele tatt. ;)
 
Har du flere bilder?

Det ville vært moro å se mer av kjelleren din!
 
Har du noe bra tips på å feste el-bokser på?
 
Jeg har gjort slik at jeg har skrudd fast trelistbiter mot stålreglen, som jeg deretter fester boksene på.
 
  • Elektrisk installasjon med treklosser festet til stålramme for montering av koblingsbokser i en vegg under renovering.
Snailman
Interessant tråd med samme oppgave som jeg har foran meg.

På bildene ser det ut som det er skinner som du har bøyd - stemmer det?
 
det er skinner man bøyer til
 
Jeg har tenkt på å bygge hele huset mitt av stålstendere. Lindab f.eks. har stålstendere spesielt beregnet for å feste vinduer i. Koblingsbokser osv. kan vel bare skrus fast med metallskruer? Se på f.eks. en bil eller buss, masse skruer og ingen treverk.
 
...hmm. Hvem har lagt de strømkablene på bildet...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.