Har hatt snekkere her som satt opp en limtredrager som støtte for et takutstikk som har vært skjevt i det ene hjørnet av taket. Det var ment å være en stolpe her ifølge tegningene da huset ble bygget, men den havner ganske dårlig til oppe på balkongen så det ble aldri gjort da... Nå er den biten fikset og taket er i orden, men jeg lurer på om denne drageren virkelig skal godkjennes med en stor sprekk gjennom?

Prisavslag på jobben eller skal man behøve be dem bytte ut alt og gjøre om jobben?

En hånd holder en vinkel ved siden av en limtrebjelke med en stor sprekk i. Bjelken fungerer som støtte for et takutspring.
 

Beste svar

Stolpen skal absolutt byttes.
 
Takk for svaret, blir til å bytte hele stolpen da. Jeg begynner å fundere på om de har dimensjonert riktig eller om de bare hadde uflaks med virket de valgte...
 
Synes det ser ut som en transportskade
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.