Det blir mye bedre når gipsen kommer på. Å jobbe med metallstendere krever litt erfaring. Kjør forsiktig med skrumaskinen og stopp så fort skruen biter. Hvis du synes det er vanskelig å få rett følelse med OSB mot stenderne, så vent bare til du skal skru gipsen oppå OSB platene...

Det var jeg som dro helt inn i skogen for hardt! Nå tok jeg det roligere og lot skruen jobbe!
Det sammen med 2 plugg i hver regel gjør veggen helt stum:)
Kommer til å bli bra med gips på:)

• Liker
FredrikR
  • Laddar…
Nå begynner det å se ut som et rom igjen:)
Innerveggene lagde jeg med trestender, det går jo mye raskere og har fungert siden 72 uten luftspalte!
Jeg gjorde så at jeg slo opp osb med spikerpistolen, 18gauge og så lange skruer rett gjennom gips og osb inn i stenderen!
Ble knall:)
Et rom under oppussing med nylig monterte vegger av gipsplater og OSB. Verktøy og materialer ligger på gulvet, og en krakk står midt i rommet.

• Liker
jtl
  • Laddar…
Sånn ble det! Har sovet der i snart 2 år og trives veldig bra!
Soverom med hvit seng og blått blomstrete sengetøy, omgitt av hvite vegger og tregulv.

• Liker
Fadai og 2 andre
  • Laddar…
Taklistene ligger fortsatt i garasjen :x

• Liker
  • Haha
Minnie Mesola og 2 andre
  • Laddar…
Fikk en notis fra tråden, noe som i seg selv var en påminnelse om taklistene som fortsatt ligger i garasjen!

• Haha
A Stenberg og 2 andre
  • Laddar…
Hvordan er det med taklistene nå for tiden? Garasjen?

• Haha
MTech
  • Laddar…
T trasker skrev:
Hvordan er det med taklistene nå for tiden? Garasjen?
De er flyttet, til min andre garasje

• Liker
  • Haha
Minnie Mesola og 3 andre
  • Laddar…
Minnie Mesola
MTech MTech skrev:
Det var jeg som dro helt inn i skogen for hardt! Nå tok jeg det roligere og lot skruen jobbe!
Det sammen med 2 plugg i hver regel gjør veggen helt stum:)
Kommer bli bra med gips på:)
Hvordan fikk du boret gjennom metallreglen og veggen når reglen ser ut som en U?

Minnie

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.