Har bygd et attefallshus på 30 kvm (komplementbyggnad) og må levere inn en brannsikkerhetsdokumentasjon
Veggene består av: 14mm trepanel - Dampbrems - 95mm Trefiberisolasjon - Vindsperre - 45mm planktømmer.
Oppfyller mine vegger kravene på EI30, eller må jeg sette gipsplate på et av husene der avstanden er 7-8m?
Trefiberisolasjon er jo impregnert med brannhemmende middel og oppfyller Euroklasse E
Noen som vet?
Takk på forhånd
