Flaks at alle verdsetter sine fetisjer her på byggahus. Her passerer ingenting som ikke har den ytterste touchen av perfeksjon :D.

Jeg selv følger med på at kabelinstallasjoner ser ryddige ut :thumbup:
 
En kvart sving til hadde blitt perfekt :)

(Jeg hadde en eldre slektning som var finsnekker. Han hadde mumlet i et halvt år, minst, om han hadde sett det ;) )
 
  • Liker
mexitegel
  • Laddar…
Av og til kan den siste kvarte omdreiningen være ganske besværlig! Da gjelder det å planlegge allerede en runde før og kjenne på momentet som bygges opp. Krever nok mer erfaring enn hva jeg kan bygge opp i løpet av resten av livet.
 
Mikael_L
Kjempefint. Uansett hva alle perfeksjonister og pettimetrar sier! :p
:)

Jeg er imponert over at det fortsatt går an å finne sporskrue, men hyggelig at det går an å få tak i, for den som har ønske om dette visuelle uttrykket.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.