I vårt kjøkken sagde vi opp innertaket (Ca: 1x0,5m) for å inspisere en sak.
Dampsperreplasten er satt tilbake, men håndverkerne har valgt å ikke lukke hele hullet med sponplate. (se bilde). Det er rett over der kjøleskap og fryser vil stå.
Er dette noe jeg bør påpeke at de sørger for å fikse fra et funksjonelt perspektiv. Rent estetisk spiller det jo ingen rolle da det er skjult av kjøkkenet.