huggan, TS skriver ikke noe om utførelser hva gjelder type isolering.

Jeg vet, men jeg snakker fortsatt om generelle tilfeller. Han spør hvordan man får det som en feil, og det er et av alternativene. Har han ikke fått noen forpliktelser om det, kan han ikke hevde feil i den henseende.

Om vi tar det spesifikke tilfellet så noterte TS at det var sagflis på loftet før kjøpet om jeg forstår det hele rett. Å da få det til skjult feil at det er sagflis også i gulvet ser jeg som ganske usannsynlig.

injonil skrev:
Om vi tar det spesifikke tilfellet så noterte TS at det var spon på loftet før kjøpet om jeg forstår det hele riktig. Å da få det til skjult feil at det er spon også i gulvet ser jeg som ganske usannsynlig.
Akkurat hva jeg skrev uten å legge verdi om det var mulig.

Ok, jeg har lest tråden litt slurvete :)

Og selvfølgelig er det bra å påpeke for TS at OM det fantes utførelser om konstruksjonen ved kjøpet så er disse meget vesentlige ved avgjørelsen om feilen kan klassifiseres som skjult.

• Liker
thomas33
  • Laddar…
Det fantes ingen forpliktelser ved kjøpet da de tidligere eierne hadde null kontroll på det meste angående huset. De har til og med rotet bort byggetegningene...
Derimot har vi selgerens inspeksjon, overtakelsesinspeksjon samt en ren okulær inspeksjon fra Anticimex. Det nevnes ingenting om sagflis i noen av dem.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.