Hei,
Nå kommer det et ekte nybegynnerspørsmål, men jeg gjør heller rett enn å måtte gjøre om.
Jeg tenkte å spikre opp råspont og deretter feste gips på dette. Mitt spørsmål er hvordan dere synes jeg skal sage råsponten. Spiller det noen rolle om skjøten (for det kommer det til å bli) er plassert over en stender eller ikke?
Jeg gjør jo dette for å primært få en mer stabil vegg. Det er 70 stendere, så med enkeltgips som det tidligere var, svikter veggen en del, noe jeg vil unngå i fremtiden.
Hls,
/Magnus