Hei,

Nå kommer det et ekte nybegynnerspørsmål, men jeg gjør heller rett enn å måtte gjøre om.

Jeg tenkte å spikre opp råspont og deretter feste gips på dette. Mitt spørsmål er hvordan dere synes jeg skal sage råsponten. Spiller det noen rolle om skjøten (for det kommer det til å bli) er plassert over en stender eller ikke?

Jeg gjør jo dette for å primært få en mer stabil vegg. Det er 70 stendere, så med enkeltgips som det tidligere var, svikter veggen en del, noe jeg vil unngå i fremtiden.

Hls,
/Magnus
 
Aller best blir det om du skarver på en regel.
 
Med endenot så blir det minimalt med spill dessuten.
Uansett så er det bare å spikre på uten å skjøte på regel synes jeg.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.