Du har ikke vurdert å for eksempel oljebeise oversiden og så olje resten med en klar olje, kanskje til og med senke det i et oljebad og la det ligge og suge. Kostnaden bør ikke løpe av gårde så forferdelig hvis man kjøper olje på større kanner.
 
For de små mengdene er det neppe noen vits i å komplisere det. Behandle utrykt selv med en eller annen olje og legg. Bytt ut litt oftere ved behov.
 
  • Liker
Jonatan79
  • Laddar…
C
D Danne_83 skrev:
For de små mengdene vil det neppe være noe poeng å gjøre det mer komplisert.
Gjenstår vel å se hvor dyrt og komplisert det blir. Finnes så klart en grense. Men kan jo ikke unngå å merke hvor ekstremt prisverdig det er med trykk fra hyllen (til og med billigere enn utrykt).

Eksisterende gulv er så klart oljet, men tviler på at det tilfører så mye hva angår levetiden. Kosmetisk har det gjort at overflaten har holdt seg frisk, men råten kommer noen millimeter ned dit behandlingen ikke trenger ned (hvilket gjør det litt bedragersk).
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.