Hei alle glade..!!
Er akkurat nå litt irritert...!!:mad:
Denne skruen, spax-m, som er til for mdf, (skal tydeligvis gjøre at man slipper å forbore og forsenke når man skrur i mdf, og synes det ser ut til å stemme på TV når de gjør akkurat dette) men det virker å være ekstremt vanskelig å få tak i akkurat denne skruen......???!!!
Kan jo synes at dette er litt merkelig... denne skruen brukes av roomservice, endelig hjemme osv... finnes spesifisert på deres innkjøpslister når de har hatt et prosjekt i mdf... har fått for meg at det som vises i media også setter spor i den "vanlige" verden.. eller??? Jeg mener at hjemmefiksere og også yrkesfolk bør jo da rimeligvis få en del forespørsler om prosjekter der mdf brukes og også da bør jo ALLE byggevarehandlere også få spørsmålet om dette, ALLE (byggevarehandlere) jeg har snakket med der jeg bor (Örebro, så det finnes en stor gjeng...!!) sier at de selger ganske mye mdf nå for tiden... da har jeg straks påpekt at det kanskje ville være på tide å også ha passende skruer til dette, men tydeligvis ikke... noen har sagt at den kanskje vil vi skulle legge opp i vårt sortiment, mens andre virker helt :x i hodet og totalt uinteressert.....???

Det jeg lurer på er om denne skruen er så bra som det virker, eller om den er likestilt med en haug andre skruer, siden den ikke finnes å kjøpe noe sted innenfor en radius på 10 mil... veldig merkelig synes jeg.....!!! det er jo ikke slik at den ble funnet opp i går, har jo eksistert noen år......

Ingen av dere som har testet denne skruen...??
Det hadde vært interessant å høre noen meninger om den....!!!

Det eneste jeg vet er at bauhaus selger SPAX... de burde vel også ha SPAX-M??

Ikke her i Örebro, har snakket med dem....

Ok. Bauhaus Järfälla har nesten utelukkende spax. Sjekk nettbutikken eller be dem bestille internt mellom butikkene.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.