Vi har akkurat fått ytterveggene på kåken på plass, og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre med kjellerveggene.
Veggene er murt opp med lettbetongblokker i samme størrelse som leca blokker.
Nå vurderer jeg om det holder med å helsparkle veggene for så å male eller tapetsere dem. Eller må jeg pusse dem??

En annen ting, hva er forskjellen mellom puss bruk og sparkel??? 🤔
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.