hei! jeg renoverer et gammelt trehus og kunne virkelig trenge tips og hjelp med hvordan jeg på best mulig måte kan skape glatte vegger fra furupaneler.

- det trenger ikke bli perfekt utseendemessig (altså det kan gjerne ha litt struktur, ikke nødvendigvis helt glatt)

er virkelig rookie så all hjelp tas imot med takk.

tusen takk!!

første bildet er fra huset, de andre tre er inspirasjonsbilder for å tydeliggjøre.

• Gammelt rom med delvis fjernet tapet og synlige furupaneler, hvitt skrivebord ved vinduet med utsikt mot en hage.
  • Stige og uferdig vegg i et gammelt trerom under renovering, med ledninger på gulvet og stort vindu på høyre side.
  • På bildet er en del av et gammelt hus med hvit vegg, en trebjelke med plante og en lykt, samt en grønn kiste og en kurv ved siden av.
  • En vegg med grå finish i et oppussingsobjekt av et gammelt trehus, viser ujevnt mønster i overflaten.
Lerklin eller puss med kalkmørtel.

• Liker
MagHam og 1 annen
  • Laddar…
C chlaras skrev:
halloj! jeg renoverer et gammelt trehus og skulle virkelig trenge tips og hjelp med hvordan jeg best mulig skaper glatte vegger av furuvegger.
Den måten som allerede er brukt fungerer nok igjen, et plate-materiale + tapet eller hvorfor ikke bare lime grålumppapp og male veggen?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.