Tanken er at vi skal plassenbygge vår garderobe med skyvedører og innrede innvendig selv.. men har støtt på et problem da vi kjøpte brukte skyvedører at disse var altfor korte.. er det mulig å redde på noen måte eller er det nye dører som gjelder helt og holdent? Har ingen ideer om hvordan man skulle kunne gå frem da det dessuten er betong i både tak og vegger. Tips noen? Takk på forhånd!