Hei,
Vi har fått vår pelletskjele (som tidligere var en oljekjele) revet ut fra kjelleren og sanering av rommet har blitt påbegynt. For å få bort alt støv vasket vi vegger og gulv med en god del vann og mildt rengjøringsmiddel, noe som ikke bør være noe problem da det er betong og hullstein. Nå dagen etter lukter det ganske kraftig selv om døren har vært lukket, vanskelig å beskrive lukten, men jeg antar at det er en blanding av betong, olje og kull. Det er fortsatt litt fuktig, noe som ikke er så rart.
Nå har vi åpnet døren og et par vinduer, men spørsmålet er om vi kan forvente denne lukten i uker? Kanskje bør man sette inn en avfukter?