Hei,
Skal skru opp en innervegg mot et gulv som er av typen billig klikkgulv, er ikke spesielt redd for gulvet så ved eventuell fjerning av veggen så kan gjerne gulvet ryke med.
Kan jeg få problemer med at gulvet beveger seg som skaper problemer med den nye veggen?
Skal skru opp en innervegg mot et gulv som er av typen billig klikkgulv, er ikke spesielt redd for gulvet så ved eventuell fjerning av veggen så kan gjerne gulvet ryke med.
Kan jeg få problemer med at gulvet beveger seg som skaper problemer med den nye veggen?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 057 innlegg
Men sag en renne i gulvet og sett veggen direkte på undergulvet.
Det vil da være mye enklere å fjerne klikkgulvet den dagen du skal bytte gulvbelegg.
Protte
Det vil da være mye enklere å fjerne klikkgulvet den dagen du skal bytte gulvbelegg.
Protte
Jeg boret et antall 30mm hull gjennom parketten så satte jeg inn støttehylser som var 25mm som jeg stilte regelen på. Så skrudde jeg gjennom støttehylsen, da kan gulvet bevege seg pluss at veggen står stødig.
Jeg har laminatgulv, rører seg kanskje mindre selv om kjernen er spon. Men ellers ingen problemer med noen bevegelse, gulvet ligger på isoporplater med vannbåren gulvvarme, vet ikke om det kan påvirke noe? Dro franskskruv ned i betongplaten gjennom hele konstruksjonen på et sted, så er bjelkene festet i veggene og med dobbeltsidig teip under resten.kuse skrev:
Klikk her for å svare